متن کامل پایان نامه ارشد با فرمت ورد

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی

قسمتی از متن پایان نامه :

– قیمت واحد

مشتری در قبال پولی که بابت محصولات گران قیمت مانند اتومبیل پرداخت می کند، استنباطی از ارزش آنها دارد. پس برای خرید یک اتومبیل علاوه بر قیمت، عوامل دیگری مثل ایمنی، طرح و تجهیزات مختلف آن اهمیت بسزایی دارد.

 

2-14-2-4- درجه مقایسه

مشتری نسبت به قیمت محصولاتی همچون بیمه حساسیت کمتری دارد تا محصولاتی مثل مواد غذایی، علتش این می باشد که مقایسه این نوع محصولات با محصولات شرکت های دیگر مشکل می باشد. قیمت گذاری در مورد بعضی از خدمات مانند آگهی تجارتی، مشاوره حسابداری به دلیل ارزش استنباط شده و متفاوت مشکل تر می باشد.

 

2-14-2-5- اندازه وجهه و تبعیت از مد

قیمت گران کالاهای لوکس باعث شده می باشد که کیفیت آنها را تثبیت کند ، این نوع کالاها که معمولا ذهنیتی از وجهه و پرستیژ را ایجاد کرده اند، نسبت به قیمت حساس نیستند.

موضع دهی قیمت

ویژگی کالا و یا خدمت به خصوص اقلامی که گران قیمت هستند، بازاریابان بین المللی را برآن داشته می باشد تا از قیمت گذاری کلی مشابه ای در بازارهای مختلف بهره گیری کنند، به نحوی که موضع محصولات خاصی (نسبت به بازارهای هدف یکسان) در کشورهای مختلف یکسان باقی بماند.

یکی از تأثیر هایی که قیمت در ایجاد فرق بین کالاها در یک بازار خاص می تواند اعمال کند این می باشد که، از آن به عنوان یک استراتژی دفاعی بهره گیری گردد .

سطح درآمد

سطح درآمد جمعیت یک کشور تعیین کننده اندازه و نوع کالا و خدماتی می باشد که خریداری می گردد. زمانی که جزئیات مربوط به درآمد در دسترس نباشد آمار مربوط به تولید ناخالص ملی (GNP) و یا تولید ناخالص داخلی (GDP) بخش بر جمعیت می گردد و درآمد سرانه  به دست می آید که این درآمد سرانه شاخصی می باشد برای مقایسه سطح درآمد ملل مختلف، البته بایستی توجه داشت که درآمد سرانه براساس نرخ مبادله به دلار تبدیل می گردد که این امر ممکن می باشد قدرت خرید واقعی مصرف کنندگان یک کشور را نشان ندهد. از این رو بهتر می باشد که درآمد سرانه براساس نرخ دلاری که قدرت خرید مردم را نشان می دهد، بهره گیری گردد.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

 

  1. مطالعه تأثیر عناصرآمیخته ­بازاریابی(4P) بر افزایش فروش­وسهم­بازارخارجی در شرکت پگاه­گلپایگان
  2. تعیین مهمترین عامل موثر از عوامل آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی  با فرمت ورد

دسته بندی : پایان نامه