متن کامل پایان نامه ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی

قسمتی از متن پایان نامه :

فرستنده :

شخص یا سازمانی می باشد که پیام را به دیگری منتقل می کند. (گاهی سرچشمه و مأخذ و گاهی ایجاد ارتباط کننده ارتباط نامیده می گردد.)

پیام:

مجموعه علائم و نشانه هایی می باشد که فرستنده منتقل می کند.

رمزگشایی:

فرآیندی که از آن طریق گیرنده به علائم و نشانه هایی که فرستنده ارسال کرده می باشد، معنی می دهد.

گیرنده:

طرفی که پیام منتقل شده توسط دیگری را دریافت می کند. (گاهی مخاطب یا مقصد نیز نامیده می گردد.)

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

پاسخ:

مجموعه ای از واکنش هایی که گیرنده پس از دریافت پیام از خود نشان می دهد.

بازخورد:

بخشی از پاسخ که به فرستنده پیام برگشت می گردد.

پارازیت:

اختلال یا ایستایی برنامه ریزی نشده در فرآیند ارتباط را گویند.

در مدل زیر عواملی که دریک ارتباط مؤثر لازم می باشد نشان داده شده می باشد. فرستندگان پیام بایستی بدانند که مخاطبان آنها چه کسانی هستند و انتظار چه واکنشی را از آنها دارند. آنها بایستی در رمزگذاری پیام قوی باشند به نحوی که پس از رمزگشایی توسط مخاطبان، پیام قابل درک باشد. همچنین فرستندگان پیام بایستی رسانه مناسبی که پیام را به مخاطبان مورد نظر انتقال دهد، انتخاب کنند و کانالهای بازخوردیی را طراحی کنند تا بتوانند پاسخ مخاطبان را از آن طریق بازاریابی نمایند.

با در نظر داشتن مطالب بالا، یک بازاریاب که قصد ارتباط با مشتریان را دارد، آغاز بایستی مخاطبان هدف شرکت را مشخص کند، سپس مشخص نماید که چه پاسخی را از آنها انتظار دارد، آنگاه بایستی پیام انتخاب گردد و بعد رسانه ای که از طریق آن پیام خود را منتقل نماید، مشخص گردد. پس از این مراحل انتخاب منبع پیام اهمیت دارد. منابع موثق در انتقال پیام تأثیر بسزایی بر گیرنده پیام می گذارند. به عنوان مثال یک شرکت دارویی ترجیح می دهد که داروهایش را پزشکان معرفی نمایند. آخرین مرحله، بازخورد اطلاعات می باشد .

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

 

  1. مطالعه تأثیر عناصرآمیخته ­بازاریابی(4P) بر افزایش فروش­وسهم­بازارخارجی در شرکت پگاه­گلپایگان
  2. تعیین مهمترین عامل موثر از عوامل آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت

 

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی  با فرمت ورد